یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات شرکت بازرگانی بین المللی فاتحی ترخیص مواد اولیه خط تولید کارخانجات می باشد، این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و خدمت در زمینه ترخیص مواد اولیه کارخانجات یکی از فعالترین شرکت ها در کشور در این زمینه می باشد.

  • خدمات واردات مواد اولیه صنایع

شرکت بازرگانی بین المللی فاتحی بیش از یک دهه سابقه کار در زمینه ترخیص کالا و با داشتن پرسنلی مجرب در این زمینه ، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید و مشاوره لازم راا نجام دهید.

  • خدمات واردات و ترخیص کالا شرکت بازرگانی بین المللی فاتحی : 

    تامین و واردات مواد اولیه آرایشی و بهداشتی
    تامین و واردات مواد اولیه پتروشیمی مخصوص صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه شیمیایی
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه صنایع کشاورزی
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه دارویی
    ✔ واردات و واردات مواد اولیه پلاستیک
    ✔ تامین و واردات و ترخیص تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و مواد اولیه واحدهای تولیدی
    ✔ تامین و واردات مواد اوليه شرکت های تولید کننده كامپوزيت
    ✔ تامین و واردات مواد اوليه شركتهاي توليدي آجر‏
    ✔ تامین و واردات مواد اوليه شركتهاي توليدي تایر‏
    ✔ تامین و واردات مواد اوليه شركتهاي توليدي تجهیزات ورزشی‏
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه کاشی و سرامیک
    ✔ تامین و واردات مواد اوليه شركتهاي توليدي تجهیزات ساخت‌وساز
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه صنایع غذایی
    ✔ تامین و واردات مواد اولیه پلاستیک
    ✔ واردات مواد اولیه به مناطق آزاد
    ✔واردات مواد اولیه آرایشی و بهداشتی (مواد اوليه شركتهاي توليدي مواد شوينده بهداشتي آرايشي)

در صورتی که می خواهید واردات مواد اولیه بهداشتی و آرایشی به گمرک را داشته باشید باید پروانه یا مجوز ورود و گواهی بهداشت را از وزارت بهداشت کسب کنید. مدارك مورد نياز برای صدور ترخيص مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و مجوز ورود شامل:

ارائه پرفرم ، تائیدیه آزمایشگاه ، داشتن برگه ثبت سفارش ، درخواست وارد کننده به صورت کتبی ، چک لیست مجوز ورود تکمیل شود ، ارائه موارد مصرفی و کاربردی.

شما می توانید کلای مد نظرتان را انتخاب کنید در کشور مبدا و ادامه مراحل کا را برای واردات را شرکت بازرگانی فاتحی بسپارید، هدف این شرکت جلب رضایت مشتری است به همین دلیل ، کالای انتخابی شما را را در اسرع وقت در ایران ترخیص و وارد می کند.

نکته مهم در واردات مواد اولیه دارویی این است که دارو ها باید طبق پرونده ثبت دارو از کیفیت بالایی برخوردار باشند. روش واردات و ترخیص دارو و مواد اولیه دارویی در گمرک به این شیوه است که پروفرمای آن را با پروانه ساخت دارو تطابق می دهند، در ادامه باید مجوز مواد اولیه دارویی و مجوز ورود دارو را از ترخیص کار درخواست کنید. شرکت بازرگانی فاتحی توسط پرسنل باتجربه و حرفه ای خود در زمینه واردات و ترخیص کالا ، با استعلام از تعرفه دارو ها از گمرکات در کمترین ترین زمان محموله را ترخیص می کند.

واردات مواد اولیه شیمیایی از فعالیت های شرکت بازرگانی بین المللی فاتحی می باشد. این مواد شامل: مواد اولیه مورد نیاز در صنایع ریسندگی و بافندگی مثل : پلی استر، همچنین مواد مورد نیاز در صنایع پلاستیک مثل : پلی استایرن ، پلی اتیلن ، مواد شیمیایی مثل : سود سوز آور، انواع اسید ها و بازها اشاره کرد.

گروه تخصصی شرکت بازرگانی بین المللی فاتحی، مواد اولیه شیمیایی و صنعتی را از با کیفیت ترین و معتبرترین کارخانه ها تهیه می کنند و با قیمتی مناسب درکمترین زمان حمل و ترخیص جنس مورد نظر را انجام می دهند و در اختیار خریداران می گذارند.

مواد اولیه شرکت های تولیدی سرامیک شامل: اسید بوریک ، فلدسپات پتاسیک، سیلیکات زیرکونیم، کائولن، بالکی اکسید آلومینیوم، بنتونیت می باشد.

مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های نساجی شامل : پشم ، نفت خام ، پارازايلن ، ترفتاليک اسيد خالص ، مونواتيلن گلايکول می باشد. که تهیه این مواد اولیه برای کارخانه ها به تنهایی کار بسیار مشکل و وقت گیری است شما می توانید در صورت نیاز برای تهیه مواد اولیه کارخانجات تولید محصولات نساجی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با شرکت بازرگانی فاتحی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مواد اولیه مورد نیاز برای شرکت های تولید کنند چرم عبارتند از : پودر pvc امولشن ، رنگ ، پودر کربنات سدیم ، روغن DOP ، کاغذ رلیز، استابلیزر، کیکر، انواع پارچه ، پودر فوم.

در بخشنامه ای معاون گمرک کشور به تمام گمرک های سراسر ایران اعلام کرده اند که می توانند بدون ثبت سفارش واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید به مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی انجام دهند. طی این بخشنامه فهرستی از تعرفه ای که ورود آن ها به مناطق آزاد نیاز به ارائه ثبت ندارد را به همه گمرک ها ابلاغ کردند. اجرای این بخشنامه در تمام مناطق آزاد چابهار،کیش، قشم، انزلی، اروند، ارس و ماکو عملی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up