e5cf
e5cf

پمپ VANSAN 

در سال 1964 توسط مهندس مکانیک A. Özden ERTÖZ در ازمیر تاسیس شد. این شرکت که فعالیت خود را در یک کارگاه 200 مترمربعی آغاز کرد و امروزه با حدود 550 کارمند در کارخانه های 42000 متر مربعی و 27500 متر مربع خود در منطقه صنعتی  آتاتورک، به 70 کشور جهان صادرات دارد و به سرعت در حال پیشرفت به سمت تبدیل شدن به  یک مارک گسترده جهانی است.

طیف گسترده ای از پمپ ها و موتورهای مورد استفاده برای تامین آب و سایر سیالات در مناطق خانگی، کشاورزی و صنعتی را ارائه می دهد. پمپ‌ها و موتورهای شناور 4 اینچی، پمپ‌ها و موتورهای شناور 6-7-8 اینچ-10 اینچی، پمپ‌ها و مجموعه‌های تقویت‌کننده شفت عمودی، پمپ‌های نرمال، سیستم‌های پمپ آتش نشانی، پمپ‌های گریز از مرکز دو مکش و …. راه حل ویژه برای نیازهای شما و پمپ های محوری، پمپ ها و ایستگاه های توربین طراحی ویژه، پمپ های زمین گرمایی.

معرفی موتور پمپ آب بنزینی جن پاور (Genpower engine water pump GBP20)
شرکت جن پاور یک شرکت ترکیه‌ای است که سال‌ها در زمینه طراحی و تولید این محصول فعالیت می‌کند. کیفیت و قدرت مناسب موتور و لوازم این دستگاه، توانسته نشان کیفیت و استاندارد را از کشورهای معتبر اروپایی دریافت کند. شرکت جن پاور ترکیه همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا موفق شده تا دستگاه‌های خود را طبق استانداردهای جهانی در جهت کاهش آلایندگی‌های محیط زیستی به روز کند.

موتور پمپ‌های بنزینی این شرکت یکی از محصولات پرفروشی است که مورد استقبال خریداران در کشور ایران قرار گرفته و از قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با محصولات مشابه برخوردار است. این موتور پمپ از شاسی با کیفیتی ساخته شده که در عین مقاومت سبک نیز هست؛ چراکه از بدنه آلومینیومی در طراحی آن استفاده شده است. برای آبرسانی در حوزه‌های کشاورزی، باغبانی، تخلیه چاه آب، تخلیه آب گرفتگی، حفارهای لوله آب و غیره می‌توان از این محصول استفاده کرد.

DOMAK Pompa
به عنوان شعبه ای از گروه شرکت هایی که تاسیس آن به سال 1962 بازمی گردد، پمپ آب را در منطقه صنعتی سامسون تولید می کند. این محصول با ترکیب پیشرفت های پمپاژ جهانی، فناوری جدید و سیستم های تولیدی منحصر به فرد خود از کیفیت تولید می کند. امروزه بیش از 500 نوع پمپ در DOMAK Pompa تولید و برای فروش عرضه می شود.

Varan Pompa
با تولید محصولات مورد نیاز مشتریان، مطابق با درخواست آنها، به موقع، با احساس مسئولیت و اطمینان از رضایت بی قید و شرط مشتری؛ ما بین کارمندان، تامین کنندگان و مشتریان اعتماد ایجاد می کنیم.

STANDART POMP
یک برند جهانی است که هدف آن همیشه تولید بهتر است و از سال 1957 برای این منظور تلاش می کند. Standart Pompa که هرگز از اصول تکنولوژی، کیفیت، دوام و آگاهی از محیط زیست دست نمی کشد، اولین تولید کننده پمپ داخلی صد در صد ترکیه نیز می باشد.

پمپ Ekizler
پمپ شناور اکیزلر در سال 1963 در منطقه صنعتی مرام قونیه تاسیس شد.

Sumak Pompa
سوماک پمپا که در سال 1992 برای تولید پمپ های آب تاسیس شد، امروزه دارای یک کارخانه به وسعت 21500 متر مربع با گروه های اصلی محصولات خود، پمپ های آب، پمپ های شناور، پمپ های آتش نشانی، موتورهای آب، پمپ های گریز از مرکز، هیدروفورها، پمپ های ضد زنگ و موتورهای الکتریکی جفت شده است. این شرکت با سرمایه 100% ترکیه ای است که فعالیت های طراحی، تولید، بازاریابی، فروش و پشتیبانی پس از فروش تابلوهای برق را انجام می دهد. علاوه بر این، از سال 2018، SUMAK POMPA A.Ş. با تغییر عنوان خود هویت شرکتی به دست آورد. سوماک پومپا تمام محصولات خود را به طور منحصر به فرد در ساختار خود با کادری متشکل از مهندسان، تکنسین ها و تکنسین های شایسته و در مجموع 185 کارمند تولید می کند.

MUTLU SU POMPALARI
با این ایده که برای پیشرفت چشمگیر باید گام های کوچک زیادی برداشته شود، کار خود را که با یک سانتریفیوژ در سال 1983 شروع کرد، با پمپ شفت عمودی در سال 1986 سرعت بخشید. در سال 1995 شروع به تولید پمپ های شناور و در سال 2004 لوله های آستین دار کرد. از سال 2008، شرکت ما زیرساخت های فنی خود را تقویت کرده و شروع به تولید پمپ های شناور کاملاً ضد زنگ کرده است.

  • برند های معتبر پمپ آب چینی

برند های مختلفی از پمپ آب چینی (Chinese Water Pump) در بازار عرضه می شوند. اما در این میان برندهایی هستند که دارای اعتبار می باشند. از جمله ی این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Leo
  • Diana
  • Marquis
  • Spc
  • Happy
  • Stream
  • Erik
  • Shimge
  • Venzo
  • Delta
  • Victory
  • RATO
  • ALBERO
  • VERMA
  • BRUNEL

پمپ آب چینی Leo
شرکت لئو یک شرکت ملی با فناوری های بالایی است که در زمینه ی تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت پمپ آب به مشتریان خدمات ارائه می دهد و قادر به تولید طیف گسترده ای از پمپ آب چینی می باشد.
پمپ های لئو در حال حاضر به 140 کشور در سرتا سر جهان ارسال می شود که همه ی آنها نقش مهمی در مصرف آب، ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی، متالوژی، اطفا حریق، تهویه مطبوع، آبیاری، تامین آب و غیره دارند.

پمپ آب چینی Marquis
مارکیوس یکی از شرکت های برجسته در زمینه ی تولید پمپ آب، در چین می باشد. پمپ های تولیدی این شرکت شامل چهار دسته ی پمپ های خودمکش، محیطی، پمپ های سانتریفیوژ و مستغرق می باشد. البته این چهار دسته بندی شامل 500 مدل از پمپ آب می باشد. شرکت مارکیوس در سال 1993 تاسیس شد و در حال حاضر به 90 کشور جهان محصولات خود را ارسال می کند.

پمپ آب چینی Happy
این شرکت یک برند حرفه ای در زمینه ی تولید پمپ آب است که در شهر ژیجیانگ و در سال 1997 تاسیس شد. این شرکت با ابتکار عمل و نوآوری های مداوم توانسته تولیدات خود را در سال گذشته به 2.5 میلیون دستگاه برساند.

پمپ آب چینی Stream
این شرکت در سال 1999 در چین تاسیس شد و با فناوری های تحقیق و توسعه پمپ آب، طراحی های نوآورانه و تولید حرفه ای به ساخت و تولید انواع پمپ آب می پردازد.
شرکت استریم قادر به تولید طیف گسترده ای از پمپ آب در زمینه های صنعت، کشاورزی و زمینه های عمرانی و غیره می باشد و در 20 کشور جهان به صادرات می پردازد.

پمپ آب چینی Shimge
این شرکت در سال 1984 در شهر داکسی چین تاسیس شد. زمینه ی فعالیت این شرکت، طراحی و ساخت پمپ آب و تجهیزات کنترل می باشد که با تحقیقات متمرکز و تولید و بازار یابی دقیق، توانسته گوی سبقت را از همتایان خود برباید. محصولات این شرکت شامل پمپ های شناور، پمپ های زمینی، مستغرق و تمام استیل است.

پمپ آب چینی Delta
شرکت دلتا پمپ با بیش از 40 سال سابقه در زمینه ی تولید و طراحی پمپ آب، در کشور چین اقدام به فعالیت می کند. هدف از فعالیت این شرکت، تولید انواع گسترده ای از پمپ های خانگی و صنعتی و همچنین قطعات است.

پمپ آب چینی Victor
این شرکت نیز یکی از شرکت های معروف چینی می باشد که اقدام به طراحی و ساخت پمپ های گریز از مرکز و پمپ های پروانه باز جهت استفاده در فاضلاب های صنعتی و پمپهای دنده ای می نماید.

پمپ چینی DIANA
پمپ دیانا یکی از محصولات شرکت محبوب چینی فعال در حوزه تولید الکترو موتورها و دستگاه های انتقال سیالات در بخش های صنعتی و خانگی است.
انواع پمپ دیانا در مدل های خانگی، کف کش، شناور، لجن کش، سمپاش و کارواش تقسیم می شوند.

پمپ  SPC
پمپ پلیمری SPC تولید کشور چین می باشد، که در متریال های گوناگون طراحی شده و برای انتقال سیالات خورنده مناسب می باشد.
پمپ پلیمری SPC از نوع گریز از مرکز مگنتی هستند. چرخش پروانه به واسطه میدان مغاطیسی ایجاد شده در پمپ ایجاد می شود. حرکت دورانی پروانه باعث مکش سیال به داخل محفظه شده و از طریق پروانه انرژی به سیال درون محفظه منتقل می شود و سیال با فشار بالا به سمت خروجی پمپ هدایت می شود. این پمپ ها برای سیالات خورنده استفاده می شوند، پس بهتر است تا جای ممکن ارتباط سیال با یاتاقان ها از بین رود. به همین دلیل این پمپ ها از نوع مگنتی هستند. پمپ های مگنتی SPC با بدنه PP، PVDF، PVC، PTFE تولید می شوند. تنوع در متریال این پمپ ها باعث می شود تا پمپ های مگنتی SPC بتوانند طیف گسترده ای از سیالات را انتقال دهند.

 

  • برند های معتبر پمپ ژاپنی

موتور پمپ بنزینی Robin

پمپ آب کشاورزی ژاپنی از برند روبین دارای تنوع بسیار زیادی است .
از تولیدات این شرکت می توانید انواع پمپ های بنزین سوز یا نفت سوز را با قطر دهانه ورودی و خروجی متنوع خریداری کنید.

این قطر دهانه خروجی برای پمپ های روبین ژاپنی از 1، 2 و 3 اینچ است.
شرکت سوبارو ژاپن با تولید بهترین پمپ های آب با تنوع کافی تمام نیازهای شما عزیزان را برطرف می سازد.

پمپ های بنزینی برند روبین تولید شرکت ژاپنی سوبارو وزن بسیار کمی دارند.
اگر قصد خرید یک پمپ درجه یک برای آبیاری زمین های کشاورزی از برندهای وارداتی را دارید و از شرکت سوبارو در فروشگاه اینترنتی ما پمپ های اصل وارداتی را خریداری کنید.

در هر زمان می توانید در اینجا ماشین آلات کشاورزی و پمپ های آب را با نشان اصالت و در سراسر ایران از ما خریداری نمایید.
توجه داشته باشید که برند روبین به عنوان بهترین برند ژاپنی عرضه شده در سراسر کشور های جهان شناخته شده است.

پمپ آب خانگی ابارا-Ebara
شرکت ابارا در سال ۱۳۳۰ شمسی (۱۹۱۲ میلادی ) با مدیریت آریا اینو کوچی در کشور ژاپن تأسیس شد و با توجه به گسترش محصولات و تقاضای مشتریان در کشور ایتالیا نیز تولید و به بازار ارائه می گردد همچنین ابارا در ۱۷ کشور در سراسر دنیا از جمله ایران تولید می شود . شرکت ابارا ایتالیا در زمینه پمپ های صنعتی و آب و فاضلاب و تولید انواع الکتروپمپ های استیل و چدنی استاندارد فعالیت گسترده ای دارد . پمپ آب خانگی ابارا شامل مدل های بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه شامل سری CDA ، CMA ، AGA ، CD ، CDXM ، FSA ، CMC و با حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد.

پمپ هیدرولیک بنزینی ساخت شرکت IZUMI ژاپن

  • برند های معتبر پمپ ایتالیایی

پمپ آب خانگی پنتاکس-Pentax
شرکت پنتاکس در کشور ایتالیا و مونتاژ کشور چین می باشد و در سال ۱۳۶۹ شمسی (۱۹۹۰ میلادی) با مدیریت جیانلویجی پدرولو تأسیس شد و یکی از معروف ترین تولید کننده پمپ آب خانگی می باشد . پمپ آب خانگی پنتاکس شامل مدل های CM ، CH ، PM ، CS ، CB می باشد این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای دارد . تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه می باشد .

پمپ آب خانگی سایر-SAER
شرکت سایر از سال ۱۳۳۰ شمسی ( ۱۹۵۱ میلادی) در شهر Emilia ایتالیا برای تولید انواع الکتروپمپ جهت مصارف کشاورزی ، صنعتی و خانگی تأسیس شد . پمپ های سایر به دلیل پیشرفت کشاورزی بعد از جنگ در امیلیا به رنگ سبز تولید می شوند . به کارگیری استاندارد و کیفیت بالا ، تولید کاملا خودکار ، این پمپ ها را جزو گزینه های ایده آل قرار داده است .  پمپ های سایر در مدل های مختلف پمپ خانگی مانند مدل های CM – FC – KF ، چدنی سانتریفیوژ ، خطی ، مستغرق ، شناور و خودمکش می باشد

پمپ آب خانگی لوارا-Lowara
شرکت لوارا در کشور ایتالیا در سال ۱۳۶۵ شمسی (۱۹۸۶ میلادی) تأسیس شده است این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتیXylem و یکی از برند های مشهور الکترو پمپ میباشد. در حال حاضر لوارا در کشور های مختلف تولید می شود ، جنس پمپ های لوارا از فولاد یا استیل ضد زنگ می باشد که باعث جلوگیری از آلودگی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی فروش گسترده ای دارد. پمپ هی خانگی لوارا شامل مدل های محیطی PAB ، PSA ،P ، تک پروانه CEA ، FHE ، FHS ، FHF ، SHS ، دو پروانه CA ، پروانه نیمه باز CO میباشد .

پمپ آب خانگی داب-DAB
شرکت داب در کشور ایتالیا در سال ۱۳۵۴ شمسی ( ۱۹۷۵ میلادی ) تأسیس شد دفتر مرکزی این شرکت در میلان ایتالیا قرار دارد.شرکت داب با در سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را در بازار ایران آغاز نمود. پمپ آب خانگی داب شامل مدل های K ، KP ، AQUAJET ، KPA می باشد . این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی IE2 وعملکرد فروش گسترده ای دارد. تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد.

پمپ آب خانگی پدرولو-Pedrollo
شرکت پدرولو در کشور ایتالیا در سال ۱۳۵۳ شمسی ( ۱۹۷۴ میلادی ) تأسیس شد و بیش از ۱۶۰ کشور در سراسر جهان تولید میشود این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی وعملکرد فروش گسترده ای دارد. تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد.

پمپ آب خانگی اسپرونی-Speroni
شرکت پنتاکس در کشور ایتالیا در سال ۱۳۲۵ شمسی ( ۱۹۴۶ میلادی ) تأسیس شد و یکی از معروف ترین تولید کننده پمپ آب خانگی می باشد تولیدات این کارخانه حدود ۴۰۰۰ دستگاه در روز می باشد. پمپ آب خانگی اسپرونی شامل مدل های مختلفی می باشد این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا وعملکرد فروش گسترده ای دارد . تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه می باشد .

پمپ محیطی Calpeda
پمپ محیطی کالپدا ساخت کشور ایتالیا به صورت کوپل مستقیم بوده و مناسب برای پمپ کردن سیالات تمیز، غیر ساینده، غیرخورنده و غیر انفجاری است.

  • برند های معتبر پمپ دانمارک

گراندفوس  Grundfos دانمارک

بزرگترین تولیدکننده پمپ در جهان است که در دانمارک واقع شده‌است و بیش از ۱۹٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت سالانه بیش از ۱۶ میلیون دستگاه پمپ، پمپ‌های UP، پمپ‌های شناور (SP) و پمپ‌های گریز از مرکز (CR) تولید می‌کند. همچنین موتورهای الکتریکی برای پمپ‌ها و همچنین موتورهای الکتریکی را برای بازاریابیِ جداگانه تولید می‌کند. گراندفوس در حال توسعه و فروش لوازم الکترونیکی برای کنترل پمپ‌ها و سامانه‌های دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up