• مشاوره امور گمرکی

تصمیم گیری در خصوص شروع یک فعالیت تجاری مستلزم این آشنایی‌ها و برآوردی از هزینه‌های مترتبه بر خرید و فروش ، اعم از قیمت کالا ، هزینه‌های حمل ( دریایی ، زمینی ، هوایی یا مرکب ) ، هزینه‌های گمرکی و …. دارد .
بازرگانی بین المللی فاتحی با داشتن پرسنل با تجربه و بهره گیری از آخرین اطلاعات راهبردی، مشتریان خود را در زمینه آشنایی با کلیه امور گمرکی ( تعرفه ها، قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها و …) یاری نموده و خدمات لازم را به ایشان ارائه می‌نماید.
همچنین گروه بازرگانی بین المللی فاتحی بمنظور تسهیل امور بازرگانی مشتریان خود در زمینه‌های امور گمرکی و ترخیص کالا، واردات و صادرات، ثبت سفارش و اخذ مجوزهای مورد نیاز، خرید خارجی و گرفتن نمایندگی، حواله‌های ارزی و اعتبارات اسنادی، ترانزیت و حمل و نقل جاده ای، استریپ و استافینگ تاکنون اقدام به ارائه خدمات مشاوره رایگان و مؤثری نموده است.

روش استعلام و مشاوره از بازرگانی فاتحی که برای همه اقشار میتواند مناسب باشد.
مراجعه به وبسایت و بخش تماس با ما و ارسال تصویر ساهه خرید یا همان پیش فاکتور فروشنده از طریق ایمیل یا آیدی تلگرام یا واتساپ بازرگانی فاتحی و اعلام مشخصات خودتان جهت استعلام گیرنده که با بررسی دقیق مواردی همچون تعرفه و مجوزهای قانونی لازم و سایر موارد به موازات قوانین جاری کشور ایران میتوانید محاسباتی تقریبا دقیقتری از کالای وارداتی و یا صادراتی بدست آورید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up